Умови доставки та оплати
Способи доставки
Способи оплати
Гарантія:
Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті "Lark" підлягає поверненню та обміну!
ЩО ТАКЕ ТОВАРИ НАлежної якості? До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.
- ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБІТІ? Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати, які вказані в розділі "контакти": +380956120361 Повернення товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.
- Хто платить за пересилання ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
-КОЛІ ПОВЕРНУТИ ГРОШІ? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.
- ХОЧЕТЕ ЗАМІНИТИ ТОВАР? ЩО РОБІТІ? Для того щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати, які вказані в розділі "контакти": +380956120361 Обмін товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.
- Хто платить за пересилання обміну товару? У цьому випадку під час обміну товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- КОЛИ ВІДПРАВЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.
ЩО РОБИТИ ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ВИ ВИНАХОДИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ ЧИ БРАК ТОВАРУ? Якщо при отриманні товару виявлено бій/шлюб товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.
ЩО ТАКЕ ТОВАРИ НАлежної якості? До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.
- ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБІТІ? Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати, які вказані в розділі "контакти": +380956120361 Повернення товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.
- Хто платить за пересилання ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
-КОЛІ ПОВЕРНУТИ ГРОШІ? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.
- ХОЧЕТЕ ЗАМІНИТИ ТОВАР? ЩО РОБІТІ? Для того щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати, які вказані в розділі "контакти": +380956120361 Обмін товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.
- Хто платить за пересилання обміну товару? У цьому випадку під час обміну товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- КОЛИ ВІДПРАВЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.
ЩО РОБИТИ ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ВИ ВИНАХОДИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ ЧИ БРАК ТОВАРУ? Якщо при отриманні товару виявлено бій/шлюб товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.